divendres, 2 d’abril del 2010

Caelum



Aquest ha estat el darrer descobriment que he fet. Caelum és una botiga i cafeteria que hi ha en un dels carrerons del barri gòtic de Barcelona, entre la catedral i l'església del pi. El lloc és preciós, íntim i molt acollidor i ho és molt especialment el soterrani on hi ha algunes taules amb espelmes, entre els murs de pedra que fa alguns segles havien estat banys jueus.
A Caelum es pot prendre te, cafè i copes. A més, tenen un ampli assortiment de rebosteria casolana feta per monges.

Més informació: C/ de la Palla 8, BCN.

Suggeriments: passejar i gaudir dels carrers del barri Gòtic, el Born i Ciutat Vella. Caminar sense rumb i anar assaborint els carrers, la gent, l'ambient, la companyia, i fer descobriments com Caelum.

3 comentaris:

  1. Abans que se m'acusi de no sé què... Em permeto recomanar una teteria ben a prop del Caelum. Està al carrer Sant Domènec del Call (venint del carrer del Call a mà dreta). Àmplia varietat de tès. Pastes. Llums, cadires i fil musical baixos. Això sí, ben petita. De vegades costa trobar-hi lloc.

    ResponElimina
  2. Què vols dir que se t'acusi de no sé què??
    Les cadires i els llums són baixos?? :P
    Quan vulguis et convido.

    ResponElimina
  3. Com que havia comès el pecat de no dir-li a no sé qui que existia el Caelum... Les cadires són baixes, sí. I la llum és també d'intensitat baixa. Com a mínim quan jo hi he anat.

    Ja saps que està a prop de casa meva, així que quan vulguis em deixo convidar.

    ResponElimina